Lietuviu English
Jūs esate: PagrindinisŽurnalasArchyvai4 Tomas
Meniu
Žurnalas
  Archyvai
  0 Tomas
  1 Tomas
  2 Tomas
  3 Tomas
  4 Tomas
  5 Tomas
  6 Tomas
  7 Tomas
  8 Tomas
  9 Tomas
  10 Tomas
  11 Tomas
  12 Tomas
  13 Tomas
  14 Tomas
  15 Tomas
  16 Tomas
  17 Tomas
  18 Tomas
  19 Tomas
  20 Tomas
  Redakcija
  Atmena
Specialieji leidiniai
Internetinė žurnalo versija
Kontaktai ir nuorodos
Draugai
Tinklapį kūrė
č4
Girius MERKYS
 
  Archyvai (4 Tomas)  
   
 
ISSN 1392-0448. LIETUVOS ISTORIJOS STUDIJOS. Nr. 4

Kelių edukacinių strategijų atsiradimas yra svarbus ir kitu atžvilgiu. Ne tik tėvai, bet ir mokytojai neišvengiamai privalėtų rinktis. Savo ruožtu tokia pasirinkimo situacija bent iš dalies atimtų iš mokytojų galimybę būti pasyviais vykdytojais tokios programos, kurią sugalvojo žinantys, kaip "yra iš tikrųjų". Tai darosi ypač svarbu, kai kalbama apie tokį dalyką, kaip demokratinės visuomenės piliečio ugdymas.

Nuoroda

  1. Pranešimas parengtas pagal tyrinėjimus, kuriuos finansuoja Individualių tyrimų rėmimo programa, įsteigta Vidurio Europos universitete. Stipendijos Nr. 368/93. The presentation is based on the research that was supported by the Individual Research Support Scheme, Central European University. Grant N0 368/93.

Literatūra

  1. Ruesen, Joern. "Experience, Interpretation, Orientation: Three Dimensions of Historical Learning." // Joem Ruesen, Studies in
    Metahistory. Pretoria: Human Sciences Research Council. 1993. 85-93.
  2. Ruesen, Joern. "The Development of Narrative Competence in Historical Learning: An Ontogenetical Hypothesis Concerning
    Moral Consciousness." Straipsnio rankraštis.
  3. Ruesen, Joern. "The Didactics of History in West Germany: Towards a Self-Awareness of Historical Studies." History and Theory; Studies in the Philosophy of History. Vol. 26, Wesleyan University, Middletown, Connecticut, 1987. 275-286.
221

‹‹ Rodyti atgal
puslapių
Rodyti toliau ››

 
   
   
2005 - 2006 © c4 dizainas ir programavimas giriaus