Kelių edukacinių strategijų atsiradimas yra svarbus ir kitu atžvilgiu. Ne tik tėvai, bet ir mokytojai neišvengiamai privalėtų rinktis. Savo ruožtu tokia pasirinkimo situacija bent iš dalies atimtų iš mokytojų galimybę būti pasyviais vykdytojais tokios programos, kurią sugalvojo žinantys, kaip "yra iš tikrųjų". Tai darosi ypač svarbu, kai kalbama apie tokį dalyką, kaip demokratinės visuomenės piliečio ugdymas.
Nuoroda
- Pranešimas parengtas pagal tyrinėjimus, kuriuos finansuoja Individualių tyrimų rėmimo programa, įsteigta Vidurio Europos universitete. Stipendijos Nr. 368/93. The presentation is based on the research that was supported by the Individual Research Support Scheme, Central European University. Grant N0 368/93.
Literatūra
- Ruesen, Joern. "Experience, Interpretation, Orientation: Three Dimensions of Historical Learning." // Joem Ruesen, Studies in
Metahistory. Pretoria: Human Sciences Research Council. 1993. 85-93.
- Ruesen, Joern. "The Development of Narrative Competence in Historical Learning: An Ontogenetical Hypothesis Concerning
Moral Consciousness." Straipsnio rankraštis.
- Ruesen, Joern. "The Didactics of History in West Germany: Towards a Self-Awareness of Historical Studies." History and Theory; Studies in the Philosophy of History. Vol. 26, Wesleyan University, Middletown, Connecticut, 1987. 275-286.
|